Followers♥

Typo itu NORMAL..kah?

Waaaaa macam tak percaya hari ini FREE sangat2. Walaupun semalam err actually pagi tadi tidur lewat dengan bantuan segelas caffeine drinks mampu menyegarkan mata yang rabun ni . Hehe..Kalau sesiapa kenal aku mesti tahu aku tersangatlah suka Typo..Apa Typo?? Typing Error atau kesalahan ejaan. Selalunya kalau kat Twitter lah sebab aku rajin compose Tweet2 merepek dan aku rasa topik ni paling common di kalangan kita. Jangan tipu lah kalau korang tak pernah typo. POTONG JARI! Okey..Taklah sampai potong jari kan .
Macam biasa aku malas nak type banyak-banyak..nanti typo aku yang malu..Hehe..plus nanti korang bosan..So aku Google a few pictures tentang gejala kesalahan ejaan di kalangan rakyat Malaysia.

ISH ISH ISH...APA NAK JADI? *geleng-gelang kepala*



Kalau jadi cikgu sure banyak karangan macam ni kan.ish ishh..



Hahahaha..SUMULAJADI! u_u


Typo teruk. Orang yang buat banner ni lansung tak check spelling. ROSAK u_u


Pandai-pandai la korang nak baca macam mana. Hahahaha


Kosmo! Typo..FAILED!



Kesimpulannya..jangan jadi macam SAYA..Saya memang Typo Queen. HAHA!


 Eh eh..Itu je lah..
XOXO Mmuahh Mmuahhh!

0 comments:

Post a Comment

Leave your Link here!

Winking Line Smiley
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



up