Followers♥

TEASER? PROMO??






 SURPRISEEEEEE! haha apa yang surprise entah aku pun tak tahu. Bosan asyik intro yang sama je. Sekarang jarang update personal blog due to kerja yang banyak dan memeningkan kepala. By the way..Gegurlssss pic diatas bukan sekadar suka suki diambil. Aku telah dipaksa dan terpaksa jadi model terjun yang tak bertauliah sebab aku di tauliahkan dalam bidang culinary sahaja. Pictures above antara barang PANASSS gitu sekarang..i mean..sangat laku. Sesiapa berminat boleh lawat facebook aku untuk bertanya. Nanti aku bagi link kedai mini aku yang tak berapa rupa kedai okay XD.
 

Ada banyak lagi barang yang bakal di update. Yang sekarang ni aku baru upload pic tudung Chiffon 3 layer ala2 Fareeda. Tapi..eheh ada tapi ye..tudung Fareeda tu singkat sangat..yang ni aku ambik saiz M so boleh lah menutup apa yang perlu ditutup. See aku pakai tak panjang and tak terlalu pendek kan. So, apa lagi GRAB lah!!!! Habis takde restock ye gurlssss..


P/s: Link keramat yang dimaksudkan.hehehe..eh ini bukan my personal Facebook okey. :))
        http://www.facebook.com/profile.php?id=100003503957280

Itu je..
XOXO Muahh Muahhh!

0 comments:

Post a Comment

Leave your Link here!

Winking Line Smiley
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



up